Φούντα: «Διαφάνεια, ενημέρωση και χρονοδιαγράμματα σε όλα τα στάδια της κατασκευής της Ιόνιας Οδού»


Νέα αυτοψία Φούντα στα εργοτάξια του οδικού άξονα Άκτιο – ΑμβρακίαΗ υπό κατασκευή Ιονία Οδός αναμένεται να αναβαθμίσει ριζικά το επίπεδο των υποδομών της Δυτικής Ελλάδας, μιας περιοχής που διαχρονικά έμενε στο «περιθώριο». Ουσιαστικά πρόκειται για τον πρώτο αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας στον δυτικό άξονα, ο οποίος θα ενώνει τα δύο μεγάλα λιμάνια μας προς την Ευρώπη (Πάτρα, Ηγουμενίτσα), ενώ η σύνδεσή του με Ευρωπαϊκές Οδούς θα προσδώσει στην περιοχή άλλου επιπέδου αναπτυξιακές δυνατότητες, προσφέροντας πολλαπλές νέες ευκαιρίες στην περιφερειακή και εθνική οικονομία, βελτιώνοντας σημαντικά και το επίπεδο ασφάλειας μετακίνησης κατοίκων και επισκεπτών στους Νομούς που θα διαπερνά.
Τα δεδομένα αυτά είναι απαραίτητο να ειπωθούν για να καταδείξουμε πως αντιμετωπίζουμε την εν λόγω υποδομή ως απόλυτη αναγκαιότητα και πως οι όποιες ενστάσεις μας –που εκφράστηκαν και συνεχίζουν να εκφράζονται- υπάρχουν αποκλειστικά ως προς τους όρους της σχετικής σύμβασης παραχώρησης.
Τα έργα υποδομής στη χώρα -και ειδικά στην Δυτική Ελλάδα- είναι κάτι παραπάνω από «καλοδεχούμενα». Αυτό όμως δεν σημαίνει επ’ ουδενί ότι δεν θα αναζητούμε το καλύτερο δυνατό για τον Έλληνα φορολογούμενο και πως δεν θα αξιοποιούμε στο έπακρο τα εργαλεία του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ώστε να βεβαιωθούμε για την ορθότητα των έργων και τη διαφάνεια στους πόρους που διατίθενται.
Όπως τονίζει σε παρέμβασή της η Βουλευτής Αιτωλ/νίας της Δημοκρατικής Αριστεράς Νίκη Φούντα, από την πρώτη στιγμή της χάραξης της Ιονίας Οδού διαπιστώθηκε η δυσκολία κατασκευής, καθώς ο δρόμος διέρχεται από εξαιρετικά ανάγλυφα εδάφη ενώ απαιτούνται και αρκετές αναγκαστικές απαλλοτριώσεις. Στο έργο περιλαμβάνονται πολυάριθμες σήραγγες και γέφυρες, καθώς και αρκετοί ανισόπεδοι κόμβοι.
Ολόκληρη την Ερώτηση που κατέθεσε η κ. Φουντα εδώ.

 

Advertisements